vrijdag 3 oktober 2014

Als ik toch eens 5 minuten tijd had

Of mss net een beetje langer zou ook wel heel erg leuk zijn.
Ik weet het, de dag van vandaag heeft iedereen tijd tekort.
Ik zou zo graag beginnen naaien voor de dochters, die beiden zo een scheut kregen dat er dus echt niks meer past.
Maar tijd hé ...
Pas op, ik vond wel de tijd om stofjes te shoppen, dat is ook al iets hé ;)
Die 2 sukkeltjes van mij lopen er maar zielig bij.
Allé moeder, volgende week moet je echt tijd maken, hoe kan je die 2 snoetjes dat nu weigeren ;)

4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! En nu ik niet meer voltijds werk, heb ik nog minder tijd over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar! Sinds ik weet dat ik zwanger ben (voor febr) nam ik mezelf voor om superveel te naaien voor tegen dat het kindje geboren zal zijn. En concreet: ik heb 1 slabbetje gemaakt. Echt erg! 's Avonds gewoon vaak meer tijd om in de zetel te kruipen dan achter mijn naaimachine.. Aan stofjes hier ook geen gebrek, die liggen echt wel al gewassen klaar. Ok, dit weekend maak ik ten minste 1 ding, neem ik mezelf nu voor!

    BeantwoordenVerwijderen