zaterdag 23 augustus 2014

Van zomer naar winter

"Oh mama, kijk wat een mooi t-shirt" zei de oudste dochter in het soldenrekje van de H&M.
Oke, 4 euro is nie veel meer, maar de zomer is zo te zien voorbij plus het was ook veeeeeel te groot.
Maar die blik, zo zielig, zo hoopvol, tja daar kan ik dan weer niet aan weerstaan.
Ik dacht, daar maken we wel wat van.
De zomerversie...
En een paar uur later...
De winterversie....
Grijze, superzachte gemoltoneerde sweaterstof, een zilveren paspeltje aan de mouwen , een gedubbeld voorpand en hoppa, een warme winterversie.
Dochter blij, mama blij :)


16 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie H&M-hack!
    (mag ik vragen welk patroontje je voor de raglan-sleeve gebruikt?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, ik weet het niet meer precies. Ik denk een t-shirt uit ottobre dat ik aangpast heb

      Verwijderen
  2. Knap! Ik vind jouw versie mooier dan het origineel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Daar heb je iemand superblij mee gemaakt, echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniaal! Hij is echt heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zon' plan loop ik ook rond! Nu nog een schoon printje vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is nu eens super slim opgelost.Ik heb zelf een t-shirt dat te strak zit rond mijn hals,zou het zo ook kunnen oplossen want voorlopig ligt het in de kast.(heb het kado gekregen,er staan vespa's op)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn de leukste klusjes om te doe en je maakt ze er zo blij mee.

    Groeten van Juffrouw Mier (truusdemier.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen