donderdag 14 augustus 2014

The caravan of love

Campinglife.
Dag 1 : geen wifi , geen laptop, geen naaimachine ....en dat voor de hele vakantie, zucht ik ga lekker   kunnen rusten
Dag 2 : Waarom is hier nu toch geen wifi, grrrr.
Dag 3: Ik verveel me
Dag 4 : Moet ik hier echt 2 weken niets doen dan lezen, zwemmen,eten en wandelen ???
Dag 5 : Op zoek naar een handwerk winkeltje in de geburen, wat dan natuurlijk net die dag gesloten bleek te zijn.
Dag 6 : Hm oke, eigenlijk bevalt dat rusten en niets doen me toch wel.

De eerste afkickverschijnselen waren erg, maar na 6 dagen nam ik vrede met het campinglife en werd het echt nog een hele leuke vakantie.
We hadden prachtig weer en dat gewoon bij onze noorderburen, lekker gezellig toch.
Love Zeeland !

Ik moet er wel bijzeggen, drie dagen voor ons vertrek kon meneer Poppie het niet meer aan en is hij met mij naar Middelburg gereden waar ik dan eindelijk iets vond om me bezig te houden s'avonds.
Een borduurwerkje :p

Ik laat jullie even meegenieten van onze zalige vakantie in onze caravan of love ,die toch wel een hele luxe is na jaren met de tent op vakantie te gaan.
Volgend jaar doen we het allemaal nog een keertje over, zelfde streek,andere camping en dan voorzie ik me vanaf dag 1 met een handwerkje ;)

1 opmerking: