dinsdag 19 augustus 2014

Een plekje voor mezelf

Eindelijk !!!
Eindelijk ligt alles bij mekaar, op 1 kamer, nie verspreid over het hele huis.
Ik moet zeggen, ik heb de liefste dochters ooit !.
Ik heb tot nu toe altijd genaaid in de woonkamer, maar had verspreid over ons huis, op iedere kamer wel iets liggen van naaigerief.
Wegens gebrek aan een extra kamer had ik niet de mogelijkheid om een naaikamertje te maken.
Tot dat... Nora zei..."mama, neem mijn kamer maar", waarop Julie natwoorde "ja mama, dan wordt mijn kamer,onze kamer hé Nora" . (ze sliep toch al enige tijd bij Julie in een 2-persoonsbed)
Mijn hartje smolt en dezelfde dag nog gingen we aan de slag met de verhuis van bedden en speelgoed en naaigerief.
En eerlijk waar, ik ben verliefd.
Verliefd op de kleuren, de inrichting, alles.
Hiervan droomde ik al zolang.
En kijk nu toch, die lades van Ikea lijken wel gemaakt voor mijn garen <3


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie naaikamer! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief van de meisjes....dikwijls denken wij dat kinderen elk een eigen kamer nodig hebben, maar op school hoor ik heel vaak dat kinderen niet graag alleen op een kamer liggen !!! Dus zouden we beter alle kinderkamers ombouwen tot hobbykamers !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw zeg! Maar wacht maar als ze gaan puberen en de liefkes komen ;) Dan gade uw naaikamer weer mogen teruggeven vrees ik :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah, maar daar hebben we al aan gedacht. De zolder/speelkamer is nu voorzien van het "oude bed" en is omgedoopt tot logeerkamer (tegen dat er liefjes komen) ;)

      Verwijderen
  4. Heel gezellig en hier zitten mijn garenklosjes in een besteklade van ikea in dezelfde lade gelijk van jouw. (waar heb je die doosjes gevonden?) Hier heb ik een muur in de veranda maar als mijn tiener ooit het huis uitgaat dan palm ik haar kamer in

    BeantwoordenVerwijderen