woensdag 23 juli 2014

Het is begonnen

De aftakeling.
De uitzakken van alles wat niet hoort uit te zakken.
Rimpels.
Ouder worden.
Shit man.

Maaaar er is nog hoop.
Zag je die nieuwe productjes van Hema al ???
Ik vind de doosjes en de naam alvast geweldig.
"Hello mirror, guess my age"
Hoe geweldig is dat gevonden.
In het programma "voor hetzelfde geld" werd er mij vertelt dat een goedkope crème evengoed werkt als een dure. Dus we gaan dat ne keer testen hé.
Ik kocht gelijk antirimpeloogcrème, dag en nachtcrème ,allemaal voor 30plusser met hangsyndroom.

Nu maar hopen dat het product zijn werk doet en dat het ook een keer op mijn snoet geraakt.
Want laat nu net dat meestal mijn probleem zijn :p

Oh ja ik deed er nog een nagelakje bij ook, in zomers oranje.
Ik heb toch echt een zwak voor Hema hoor.

4 opmerkingen:

  1. Antirimpeloogcrème, mijn tong ligt al in de knoop als ik het moet uitspreken. En gij hebt dat nodig? Ik geloof er niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar het schijnt vanaf 30 jaar, dus ik ben al serieus te laat.
      En ik moet zeggen, nachtwerk doet er toch wel geen goe aan

      Verwijderen
  2. Mijn probleem ook, ik heb alles wel in huis, maar ik ben te lui om het te smeren :p.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep foei dames, s morgens reinigen, dagcreme, s avonds reinigen, dag / of nachtcreme, oogcreme....en dit al van toen ik 15 was....komaan smeren knuf

    BeantwoordenVerwijderen