maandag 23 juni 2014

Ze worden groot

Mijn meisjes.
Vandaag hadden ze een kleine afstudeer receptie.
De oudste , Julie, gaat naar het 3de leerjaar en moet daarvoor naar een andere school en Nora, verlaat de kleuterklasjes en mag naar het 1ste leerjaar.
Ze deden dit in stijl op school en er was een hele ceremonie met hoedjes en zo en een receptie.
Ik was stoer, ik hield mijn tranen in (trots op mezelf, ik ben een blijter)

Maar natuurlijk horen bij zulke dingen nieuwe kleren hé ;)
Hoeraaaa, ik had toch tijd teveel, uhhuummm.
Julie kreeg een leuke broek, naar het patroon van de ally jumpsuite uit LMV.
Stofje zag ik bij Veritas en ik was gelijk verliefd.
Het was de bedoeling om een bloesje erbij te maken,maar wegens tijdsdruk (lees weer te laat begonnen) pimpte ik een t-shirt met glitterflex.

Nora die wou zwier en alles erop en eraan en vooral snorren.
Dit stofje kon dus niks anders worden dan een Nora-zwier-kleed.
Ze is er echt wel schattig mee vind ik zelf :)

Ze worden groot....

3 opmerkingen:

  1. Super leuke outfits! Zij zijn alvast klaar voor de zomer!

    Je mag je foto uploaden op onze facebook-app, zo maak je elke week kans op een waardebon van 25 euro!

    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Creatieve groetjes, het veritas-team!

    BeantwoordenVerwijderen